luni, 14 decembrie 2009

Ce ne oferă România?

Să schimbăm România!

La un moment dat în viaţa ta ajungi să îţi pui numeroase întrebări. Cea care mă frecventează pe mine de când eram mică era ce sa mă fac când voi fi mare. Fiind o fire mai visătoare decât ceilalţi cred că mi-am dorit să fiu atât de multe lucruri încât m-am dat complet peste cap. Educatoare? Medic veterinar? Medic legist? Avocat? Arhitect? Actriţă? Cântăreaţă? etc

Şi stai aşa într-o lungă visare până când realitatea te loveşte în faţă. Ce viitor avem noi în România? Cu asemenea oameni la putere care au bani şi tot ceea ce îşi doresc sunt tot mai mulţi? Noi suntem majoritatea... 20 de milioane de oameni se lasă conduşi de oameni aproape ignoranţi cu discursuri învăţate acasă, recitate mai jalnic decât poezia de la grădiniţă. Noi ce paştem până la urmă?! Îi vedem dormind în parlament şi tot ceea ce ne stârnesc e un râs puternic. NOI suntem de vină, nu ei. Dacă noi am reuşi sa înlaturam neruşinaţii de la conducerea României, ei nu ar avea nicio putere asupra noastră.. Dar nu toţi sunt proşti. Cei care ne strică toate posibilităţile de a prospera, ne strică şansele la o educaţie, care fac programele şcolare atât de neatractive pentru elevi credeţi că nu sunt mobilaţi la mansardă? În ziua de azi banul contează, în faţa căruia comunitatea, mediul sunt lucruri minore. De asemenea suntem o ţară de leneşi, ne e lene până să ne şi spălăm pe dinţi! Am citit undeva că "românii folosesc în medie un tub de pastă de dinţi pe an". Oricum am cam ieşit din ideea pe care o începusem. Să mă întorc la educaţie. Dacă încă nu v-aţi lovit de aceste probleme înseamnă că încă sunteţi mici şi v-aş recomanda să apăsaţi pe x pentru că mie, la vârsta mea mi se pare mult prea devreme să mă confrunt cu asemenea decizii mari. Am ajuns la vârsta la care trebuie să mă gândesc serios la ceea ce vreau sa fac şi realizez cu stupoare că în tărişoara mea voi fi o muritoare de foame dacă îmi îndeplinesc visul şi acum vorbesc despre orice slujbă de top. Nu vreau să vorbesc despre ceea ce am ales, despre faptul că am renunţat la visul meu pentru a mă face cu totul altceva, nu spun că nu-mi place, ador acea meserie, dar adevaratul meu vis era cu totul altul. Aş dori să schimbăm ceva, să cerem ajutorul cuiva mai mare, altfel ar trebui să începem să ne rugăm pentru că ne aşteaptă vremuri grele.

Ideea mea prin acest blog este de a vorbi cu adevărat despre ceea ce se întâmplă în jurul nostru. De a încerca să stabilim o schimbare în atitudinea noastră faţă de tot ceea ce ne înconjoară, pentru că orice învăţ are si dezvăţ!

Niciun comentariu: